Intrebari frecvente

Întrebări frecvente

  • Cum se plasează o comandă? 

Comenzile se plasează doar pe site-ul nostru www.florapris.ro

  • Care sunt modalitățile de plată?

Plata produselor se face în contul firmei, iar transportul la curier. Nu livrăm ramburs. La cerere, îți arătăm plantele reale, astfel încât să vezi exact stadiul lor la livrare și să nu ai surprize că primești altceva decât ceea ce comanzi.

  • Pentru comenzile plasate în site-ul florapris.ro, plata se poate face online cu cardul  sau prin transfer în contul nostru: RO77 INGB 0000 9999 1579 1416, deschis la Banca ING, pe numele firmei SC Florapris Family SRL
  • Pentru clienții care nu dețin cont, plata se poate face și la Poșta Română în același cont: RO77 INGB 0000 9999 1579 1416,

În cazul plăților prin transfer bancar sau mandat poștal,  după efectuarea plății se va trimite o fotografie cu confirmarea plății pe adresa de e-mail contact@florapris.ro  sau floraprisfamily@gmail.com sau pe whatsapp/ messenger la nr. 0790 114 221.

Plantele achiziționate direct de la sediul nostru se pot plăti cash.

  • Care este termenul de livrare? 

Termenul de livrare este de 24-48 ore de la procesarea comenzii. Pentru a proteja plantele și a reduce timpul de livrare, comenzile plasate vineri și peste weekend vor fi expediate în fiecare zi de luni.

  • Unde livrați? 

Livrăm oriunde pe teritoriul Romaniei, prin DPD

  • Care sunt cheltuielile de transport?

Prețul transportului este calculat de firma de curierat, în funcție de greutate, dimensiunile plantelor și nr. de km suplimentari.

Tarifele fără TVA aplicate de firma de curierat sunt:

a. Cu DPD: 10.00 lei pentru primul kg, la care se adaugă 0,9 lei pentru fiecare kg suplimentar. Nu se percepe taxă suplimentară pentru km externi.

  • Cum livrați plantele?

Livrarea se face prin serviciul curierat. Plata transportului este suportată de către client și se achită curierului, la livrarea coletului. De asemenea, înainte de livrare, la cerere, se vor trimite clienților fotografii ale plantelor cu stadiul acestora la momentul livrării.

Ce se întâmplă dacă plantele se deteriorează în timpul transportului? 

În cazul plantelor, care sunt fragile și delicate, procesul de expediere nu este întotdeauna cel mai ușor lucru. Uneori se întâmplă și accidente, din motive independente de noi. Dacă la primirea coletului constați că un produs este deteriorat, te rugăm să ne contactezi imediat, iar noi te vom informa cu ce ai de făcut.

  • Există o perioadă de garanție pentru plantele comandate? 

Noi îți oferim exclusiv plante perene la ghiveci, aflate în diverse stagii de vegetație. Plantele crescute în ghivece îți conferă garanția că se vor prinde 100% și ai totodată posibilitatea de a le sădi în tot timpul anului, datorită rădăcinii întregi. Plantele livrate de noi sunt puternic înrădăcinate, de cele mai multe ori plante mature, de care să te poți bucura încă din prima zi, dar îți putem oferi și plante mai mici, la stadiu de răsad, dacă asta îți dorești. Calitatea plantelor și a livrării reprezintă prioritatea noastră. Mulțumim pentru încredere!

Găsești mai multe informații pe site-ul nostru, în secțiunea Politica de retur.

  • Cum sunt ambalate plantele?

Împachetăm plantele cu mare grijă, pentru că dorința noastră este ca plantele pe care ți le oferim să ajungă la tine în cele mai bune condiții și să nu sufere în timpul transportului. Folosim ambalaje corespunzătoare, rezistente, accesorii necesare pentru susținerea plantelor, iar uneori, în funcție de plante, chiar construim noi cutiile. Plasăm coletul  către curier în aceeași zi, iar în 24 de ore e la tine acasă, astfel că plantele nu vor fi afectate de lipsa luminii și apei. Când pregătim comanda, alegem plantele ca și cum le-am cumpăra pentru noi: bogate, aspectuoase, sănătoase. Nu facem compromisuri atunci când e vorba de calitate, nu livrăm sub nicio formă uscături sau plante bolnave. Plantele de la FloraPris ne reprezintă pe noi ca oameni și principiile după care ne ghidăm, iar onestitatea și respectul pentru clienți sunt doar unele dintre ele.

  • Primesc ajutor cu privire la modul de plantare și îngrijire a plantelor?

Prin achiziționarea plantelor din magazinul nostru ai siguranța calității și promptitudinii. Îți răspundem întotdeauna la telefon și mesaje și ne străduim să rezolvăm rapid orice cerință. Tuturor celor care ne vizitați sau ne contactați vă oferim cu drag informațiile de care aveți nevoie. Te îndrumăm cu sfaturi de plantare și îngrijire pentru gradina ta, atât pe blogul nostru cât și direct, la cerere.

  • Pozele de pe site sunt reale? 

Momentan, pozele de pe site sunt cu titlu de prezentare, în general cu aspectul plantei la maturitate. Însă, înainte de livrare, vă vom trimite fotografii ale plantelor cu stadiul acestora la momentul livrării. Lucrăm acum la un portofoliu de fotografii în care vom include fotografiile cu plantele reale, în diferite stadii de vegetație.

  • Cum vă pot contacta ?

Ne poți contacta la telefon 0790114221, pe whatsapp/ messenger sau pe e-mail la adresa floraprisfamily@gmail.com

De asemenea, dacă vrei să-ți alegi direct plantele preferate te așteptăm și la sediul nostru din Târgoviște, str. Stejarilor nr. 12, jud. Dâmbovița (locație Waze sau Google Maps: Florapris)

Program L-S: 08:00 – 18:00;  Duminica: 10:00 – 14:00

COȘ DE CUMPĂRĂTURI

AUTENTIFICARE

Nu ai inca cont?