Politica de retur

În conformitate cu art.16 din OUG 34/2014, florile  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt, deci, exceptate  de la dreptul  de retragere (retur).

Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 de ore de la primirea produselor doar în următoarele situații:

  1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența. 
  2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, la momentul recepției coletului. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența. 

Procedura de retur:

  • Returnarea se face astfel.  Cumpărătorul va anunța telefonic reprezentanții FloraPris Family SRL în legătură cu momentul returului. FloraPris va trimite firma de curierat cu care are contract, pentru ridicarea produselor.
  • Transportul coletului de retur va fi plătit de către Florapris Family SRL.
  • În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii. 
  • Produsele trebuie să fie returnate în ambalaj corespunzător. Nu vom accepta produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm să folosiți o cutie de protecție pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.
  • Coletul trebuie să fie returnat în maximum 5 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
  • Suma plătită va fi rambursată integral în termenul legal de la primirea scrisorii de retragere.

 Calitatea produselor depinde în mare măsură de modul de plantare și îngrijire, după trecerea celor 5 zile calendaristice, nu acceptăm reclamații.

Vă rugam să verificați atent integritatea produselor, deoarece după ce acestea au fost plantate, nu se mai pot înlocui sau returna.

Am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: Descarca formular

COȘ DE CUMPĂRĂTURI

AUTENTIFICARE

Nu ai inca cont?